icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація
5 Січня, Вт
16:00
Навiщо впроваджувати CRM i як це допоможе бiзнесу?
Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як працює CRM-система, для чого цей інструмент використовують в бізнесі і чи варто його впроваджувати в вашої компанії, пройдіть навчання від Business Inside - авторизованого навчального центру Бітрікс24.
Подія вже пройшла
5 Січня, Вт
16:00
Семінар
Online
+ 4
компаній планують відвідати навчання
Слідкуйте за подією в:
Найближчі події
26 Січня, Вт
16:00
Online
Слідкуйте за подією в:
free
Семінар
Зареєструватися

    + 5
    учасників планують відвідати
    Дмитро Моцьо
    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
    Більше 50 побудованих відділів продажу
    120 маркетингових проєктів
    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
    Про спікера
    Принципи роботи CRM 100 из 100%
    Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
    Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
    Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
    Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
    Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
    Про що поговоримо?
    Про що поговоримо?
    Про спікера
    Дмитро Моцьо
    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
    Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем. Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
    Про спікера
    Більше 50 побудованих відділів продажу
    120 маркетингових проєктів
    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
    Принципи роботи CRM 100 из 100%
    Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
    Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
    Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
    Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
    Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
    4 Лютого, Чт
    16:00
    Online
    Слідкуйте за подією в:
    Курс марафон
    Зареєструватися

      + 11
      учасників планують відвідати
      Ірина Бєлоносова
      Ірина Бєлоносова
      Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
      Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
      Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
      Про спікера
      Вы научитесь
      Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
      Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
      Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
      Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
      Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
      Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
      Чому ви навчитеся?
      Чому ви навчитеся?
      Про спікера
      Ірина Бєлоносова
      Ірина Бєлоносова
      Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
      Про спікера
      Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
      Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
      Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
      Вы научитесь
      Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
      Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
      Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
      Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
      Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
      Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
      11 Лютого, Чт
      10:00
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Онлайн курс
      Подробнее

        + 9
        собираются пройти курс
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Вы научитесь
        Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
        Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
        Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
        Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
        Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
        Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
        Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
        Що кажуть учасники минулих подій
        Сергій Фомин
        Михайло Щербаков
        AdIndex.ua
        Михайло Сухомлин
        Руслан Кибець
        Катерина Куницька
        Андрій Русан
        Руслан Олександрович
        Оксана Христьян
        Марина Волинченко
        Людмила Малецька
        Ольга Шитц
        Роман Зінчук
        Марина Толочко
        Олег Чорновіл
        01
        15

        Результати учасників

        Компанія Business Inside - єдиний інтегратор з досвідом і експертизою в області побудови відділів продажів.
        Золотой сертифицированный партнер Битрикс24
        • Business Inside золотий партнер Бітрікс 24
        • Переможець Бітрікс24 в номінації “Найвагомiше впровадження” 2019
        • 50+ успішно реалізованих проєктів за рік
        • Навчили більше 500 компаній самостійному впровадженню Бітрікс24
        Золотой сертифицированный партнер Битрикс24
        Наші нагороди і досягнення
        сертифікат
        Сертифікація аналітика Sales Creatio
        Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
        сертифікат
        Золотий партнер Бітрікс24
        Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
        сертифікат
        Компетенція “Бізнес-процеси”
        Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
        сертифікат
        Золотий партнер Бітрікс24
        подяка
        За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
        подяка
        За внесок у навчання на конференції
        Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
        подяка
        За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
        За доклад на конференции от Kasha School
        подяка
        За доповідь на конференції Kasha School
        подяка
        За доповідь на конференції
        Бажаєте першими дізнатися про наші події?
        Розкажіть, чому б ви хотіли навчитися для особистого розвитку?
        Запропонувати ідею або тему
        Або проголосуйте за будь-яку, з уже запропонованих ідей для майбутніх заходів!
        Марафон кейсів: робота CRM на практиці
        1
        CRM для керівників відділу продажів
        0
        Чи варто впроваджувати CRM і як це допоможе бізнесу?
        0
        Рассчитать стоимость внедрения CRM