icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

SPALAND

Про компанію
SPALAND
Ексклюзивний дистриб'ютор світових брендів апаратної косметології HydraFacial MD® (США), Tixel® / Mezotix™ (Израиль), LumiCell Wave 6 (Канада), S.T Medic (Канада), а також легендарної космецевтики iS CLINICAL® (США)
www.spaland.com.ua
11-річний
досвід роботи висококласних фахівців, що забезпечує Spaland International лідируючу позицію на beauty-ринку, успіх і процвітання бізнесу наших партнерів і позитивні відгуки про наше співробітництво.
Бітрікс24 впровадили
для того, щоб підвищити ефективність відділів продажів в Чехії і Польщі. В системі працюють 12 співробітників компанії х 3-х країн і 3-х міст - фахівці відділів продажів і керівництво компанії, яке знаходиться в Україні.
Завдання проєкту
  1. Об’єднання фахівців з різних країн на одному робочому просторі.
  2. Автоматизована система сповіщень і нагадувань про заплановані справи і комунікації.
  3. Впровадження єдиної платформи управління відносинами з клієнтами.
  4. Спрощення формування звітності.
  5. Автоматизація системи управління.
Інструменти:
  • Роботи
  • Бізнес-процеси Бітрікс24.
  • Впровадження CRM Бітрікс24.
  • Навчання Бітрікс24.
  • CRM-форми
Термін:
1,5 месяца
Команда проєкту
Бєлоносова Ірина
Керівник відділу впровадження. Бізнес-аналітик
Iвасько Роман
Специалист подразделения Customer Success
Скочилов Роман
Фахівець з впровадження CRM
Як вирішували
  1. Перший етап
    • Проведення спільної стратсесії
    • Складання брифу
    • Визначили джерела залучення нових клієнтів
    • Описали схему перших і повторних продажів для апаратної косметології та для космецевтики для кожної з країн
    • Описали перелік інформації, яку необхідно отримати від клієнта і відповідні поля
  2. Другий этап
    • Сформували стандарт роботи в CRM
    • Сформували правила ведення завдань в Бітрікс24
    • Склали англомовне ТЗ на впровадження необхідних стандартів в CRM
  3. Третiй етап
    • Провели додаткові налаштування CRM
    • Налаштували довідники CRM
    • Переклали довідники на англійську мову
  4. Четвертий етап
    • Налаштували 8 воронок продажів
    • Налаштували автоматичні нагадування в СRМ
    • Налаштували роботів для автоматизації
    • Створили і налаштували CRM-форми для сайту
    • Провели інтеграцію з мобільною телефонією
    • Провели інтеграцію з Email
    • Створили права доступу і ролі співробітників
    • Налаштували звітність
Работаете в сфере торговли и хотите упорядочить продажи?
Бесплатная консультация
В результаті
Розроблена модель продажів
Після спільно проведеного бріфу були розроблені і впроваджені в роботу схеми перших і повторних продажів для кожного напряму та для кожної країни. Описані можливі сценарії взаємодії з клієнтами і бізнес-процеси під кожен з цих сценаріїв.
Комунікація з клієнтами
Підключення імейлів і телефонії через додаток "Мои Звонки" дозволило об'єднати всі комунікації в одному місці. Вхідні дзвінки та заповнення CRM-форм на сайтах від нових клієнтів створюють Ліди. Всі листи від клієнтів одразу підтягуються до картки угоди, що дозволяє бачити цілісну картину взаємодії з клієнтом.
Воронки продажів
Стадії кожної з воронок налаштовані згідно з бізнес-процесами компанії. В кожній з 8 воронок налаштовані свої роботи і бізнес-процеси в залежності від потреб клієнта у відповідному напрямі. Менеджери планують справи щодо клієнтів прямо з карток Угод, бачать свої заплановані справи на день і можуть ефективно планувати свій час.
Права доступу
Кожен з менеджерів бачить лише ту інформацію, доступ до якої узгоджений бізнес-процесами компанії. Менеджери Польщі бачать тільки ті заявки, які надійшли з польських сайтів і соцмереж, а менеджери Чехії, відповідно, ті, що надійшли з чеських сайтів і соцмереж. Після конвертації лідів в угоди, менеджери працюють у відповідних воронках - вони не мають доступу до угод або контактів клієнтів з інших країн. Керівники компанії мають доступ до всіх даних та можуть дізнатися актуальну інформацію тоді, коли їм це потрібно.
Сповіщення
Бітрікс24 нагадує менеджерам про заплановані та протерміновані справи, сповіщає керівництво про надмірно довгу роботу з клієнтом або інші ситуації, які потребують особливої уваги. У певну дату місяця менеджерам, які працюють в конкретному напрямку, приходить сповіщення про необхідність зв’язку з клієнтом для подовження його програми лояльності.
Історія співробітництва
Менеджери мають доступ до всієї історії спілкування з клієнтами в картці клієнта і можуть ініціювати комунікацію безпосередньо з цієї картки або планувати майбутні справи, що спрощує процес повторних продажів.
Звітність
До впровадження Бітрікс24 всі ліди і угоди велися в Ексель-таблицях, у кожного менеджера такая таблиця була своя. Керівник був вимушений один раз на тиждень збирати документи з усіх менеджерів і аналізувати їх. Тепер керівник може отримувати оперативну аналітику, зібрану в одному місці.
Навчання
Всі співробітники пройшли навчання з правил роботи з порталом Бітрікс24 і з CRM системою. Питання, які виникають, завжди можна задати фазівцям в рамках супроводу проєкта.
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
01
10
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      19 Квітня, Пн
      16:00
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Семінар
      Зареєструватися

        + 25
        +25 осiб вже йдуть на цю подію
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Про спікера
        Вы научитесь
        Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
        Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
        Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
        Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
        Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
        Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
        Про спікера
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Вы научитесь
        Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
        Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
        Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
        Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
        Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
        Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
        20 Квітня, Вт
        16:30
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        free
        Семінар
        Зареєструватися

          + 59
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Принципи роботи CRM из 100%
          Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
          Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? из 100%
          Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? из 100%
          Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? из 100%
          Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
          Про що поговоримо?
          Про що поговоримо?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Принципи роботи CRM из 100%
          Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
          Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? из 100%
          Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? из 100%
          Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? из 100%
          Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
          20 Квітня, Вт
          10:00
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Онлайн курс
          Подробнее

            + 9
            собираются пройти курс
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
            27 Квітня, Вт
            16:00
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            free
            Семінар
            Зареєструватися

              + 76
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
              Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів из 100%
              Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів из 100%
              Можливості управління базою клієнтів из 100%
              Робота з функціоналом СRM из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
              Про що поговоримо?
              Про що поговоримо?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
              Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів из 100%
              Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів из 100%
              Можливості управління базою клієнтів из 100%
              Робота з функціоналом СRM из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
              Розвивайся
              + 234