icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Почати проєкт

Впровадження Бітрікс24 для GRISHAKOV LAW COMPANY

Про компанію
GRISHAKOV LAW COMPANY надає юридичні послуги для медичного бізнесу.
До знайомства з Business Inside в компанії вже був досвід роботи з Бітрікс24, але назвати його позитивним було не можна. Ліди з підключеної телефонії так і залишалися в лідах, один не до кінця налаштований напрямок угод не використовував ніхто. Внутрішні комунікациї та завдання також не велись в Бітрікс24. Але команда не здавалась і шукала партнерів, які б змогли реанімувати цього "пацієнта".
grishakov.com.ua
Більше ніж 850
задоволених клієнтів
10
років досвіду
Більше ніж 500
виграних судів
5 філій
в Україні: Київ, Харків, Одеса, Ужгород, Ковель, Дніпро
Завдання проєкту
  1. Доналаштування Бітрікс24 до рівня повноцінного використання CRM
  2. Допомога в створенні бізнес-процесів і технічного завдання
  3. Навчання співробітників роботі з Бітрікс24, з новими налаштованими функціями
Інструменти:
  • Технічне завдання
  • Бізнес-процеси Бітрікс24
  • Налаштування модулів і напрямів угод
  • Навчання Бітрікс24
Термін:
1 місяць
Команда проєкту
Бєлоносова Ірина
Керівник відділу впровадження. Бізнес-аналітик
Скочилов Роман
Фахівець з впровадження CRM
Iвасько Роман
Специалист подразделения Customer Success
Як вирішували
  1. Перший етап
    • Провели спільну стратсесію
    • Склали завдання на впровадження
    • Визначили джерела залучення нових клієнтів
  2. Другий етап
    • Описали схему продажу послуг
    • Описали схему роботи юристів над проєктом
    • Описали схему абонентського обслуговування клієнтів
    • Описали перелік інформації, яку необхідно отримати від клієнта і відповідні поля
    • Сформували стандарт роботи в CRM
    • Сформували правила ведення завдань в Бітрікс24
  3. Третій этап: налаштували CRM згідно ТЗ
    • Налаштували воронки продажів, супроводу, абонентського обслуговування та організації заходів
    • Налаштували автоматичні нагадування в СRМ
    • Налаштували роботів для автоматизації
    • Налаштували бізнес-процеси
    • Підключили відкриті лінії
    • Переналаштували телефонію та підключили додаткові телефонні апарати
    • Провели інтеграцію з Email
    • Створили права доступу і ролі співробітників
    • Налаштували звітність
Працюєте в сфері торгівлі і хочете впорядкувати продажи?
Безкоштовна консультація
В результаті
Воронки продажів
Тепер налаштовані воронки продажів з основними етапами роботи з клієнтами дозволяють легко орієнтуватися в поточній ситуації по продажах і фокусуватися на тих клієнтах, з ким потрібно працювати саме зараз.
Планування
Менеджери завжди бачать свій список запланованих на день справ, що дозволяє ефективно планувати свій час.
Iсторія спілкування з клієнтами
Менеджери бачать всю історію спілкування з клієнтами прямо в картці клієнта в Бітрікс24, можуть телефонувати, писати листи одним кліком прямо з CRM, планувати справи на майбутнє, що спрощує процес повторних продажів.
Нагадування
Бітрікс24 нагадує менеджерам про заплановані і прострочені справи як по існуючій клієнтській базі, так і по новим зверненням від клієнтів.
НАВЧАННЯ
Всі співробітники пройшли навчання з правил роботи з порталом Бітрікс24 і з CRM системою. Штатний фахівець навчений основам адміністрування Бітрікс24 і здатен проводити додаткові налаштування і зміни самостійно. Питання, які виникають, завжди можна задати фазівцям в рамках супроводу проєкта.
Про компанію Business Inside
Допомагаємо бізнесам ставати великими
Business Inside - консалтингова компанія. Ми спеціалізуємося на побудові і розвитку ефективних відділів продажів. Комплексно впроваджуємо і налаштовуємо CRM-системи.
Наші фахівці мають значний досвід роботи в області створення, управління і розвитку Відділів продажів, автоматизації процесів і бізнес-аналіза, пошука і розвитку персонала в області продажів і маркетингу. Є Золотими партнерами Бітрікс24, проводимо консультації і навчальні семінари.
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Олесь Тимофеев на “Анатомия бизнеса”
Константин Ефименко на “Анатомия бизнеса”
Публика на мероприятии “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Суслов на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Дмитрий Моцьо на “Анатомия бизнеса”
Давид Браун на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
Консультанты по Битрикс24 на “Анатомия бизнеса”
01
12
Дмитро Моцьо
Засновник і СEO компанії
Дмитро Моцьо визнаний і затребуваний фахівець в області розвитку і управління відділами продажів, маркетингу і розвитку продажів підприємств. Щорічно на семінарах і конференціях Дмитро навчає і допомагає тисячам підприємців навчитися будувати системний маркетинг і продажі.
В цьому йому допомагає досвід роботи більше 10 років CEO Інтернет-маркетингового агентства і консультанта по побудові Відділів продажів в банківській сфері, страхуванні, фітнес, краса і здоров'я, виробництво і продаж різних товарів і послуг, IT бізнесі.
Наші нагороди
сертифікат
Сертифікація аналітика Sales Creatio
Сертификат подтверждения навыков настройки Bitrix24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Компетенція “Бізнес-процеси”
Сертификат подтверждения навыков настройки Битрикс24
сертифікат
Золотий партнер Бітрікс24
подяка
За навчання на зустрічі власників клубів FitCurves
подяка
За внесок у навчання на конференції
Благодарность за работу от ЖК “Щасливий”
подяка
За внесок у будівництво “ЖК Щасливий” від компанії НоваБудова
За доклад на конференции от Kasha School
подяка
За доповідь на конференції Kasha School
подяка
За доповідь на конференції
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      19 Квітня, Пн
      16:00
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      Семінар
      Зареєструватися

        + 25
        +25 осiб вже йдуть на цю подію
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Про спікера
        Вы научитесь
        Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
        Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
        Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
        Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
        Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
        Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
        Чому ви навчитеся?
        Чому ви навчитеся?
        Про спікера
        Ирина Белоносова
        Ірина Белоносова
        Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
        Про спікера
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Вы научитесь
        Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM из 100%
        Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM из 100%
        Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню из 100%
        Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM из 100%
        Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю из 100%
        Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів из 100%
        20 Квітня, Вт
        16:30
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        free
        Семінар
        Зареєструватися

          + 59
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Принципи роботи CRM из 100%
          Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
          Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? из 100%
          Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? из 100%
          Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? из 100%
          Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
          Про що поговоримо?
          Про що поговоримо?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Принципи роботи CRM из 100%
          Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
          Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? из 100%
          Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? из 100%
          Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? из 100%
          Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
          20 Квітня, Вт
          10:00
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Онлайн курс
          Подробнее

            + 9
            собираются пройти курс
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів из 100%
            27 Квітня, Вт
            16:00
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            free
            Семінар
            Зареєструватися

              + 76
              учасників планують відвідати
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Про спікера
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
              Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів из 100%
              Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів из 100%
              Можливості управління базою клієнтів из 100%
              Робота з функціоналом СRM из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
              Про що поговоримо?
              Про що поговоримо?
              Про спікера
              Ірина Бєлоносова
              Ірина Бєлоносова
              Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
              Про спікера
              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
              Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи из 100%
              Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів из 100%
              Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів из 100%
              Можливості управління базою клієнтів из 100%
              Робота з функціоналом СRM из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? из 100%
              Розвивайся
              + 234