icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

CRM-форми Бітрікс24. Практичне застосування

CRM-форма Бітрікс24 - може бути ефективною альтернативою основним сторінкам сайту. Форми дозволяють налаштовувати лідогенерацію, якщо у вас поки немає сайту або повноцінної сторінки бренду в соц. мережах. Вже зараз ви маєте можливість отримувати замовлення і генерувати прибуток в розвиток проекту. Форми дозволяють проводити A/B тестування і знаходити максимально ефективні рішення. І найголовніше, CRM-форма Бітрікс24 - це спосіб отримувати лідiв відразу в CRM-систему, правильно сегментувати ліди та угоди, і працювати з ними впорядковано.

Сьогодні піде мова про невеликий, але дуже важливий функціонал Бітрікс24 – CRM-форми.

Зовнішній вигляд CRM-форми Бітрікс24 по суті являє собою форму зворотного зв’язку, яка складається з заданих полів (найчастіше це контактні дані телефон, e-mail, ім’я).

Функціонал Бітрікс24 дозволяє також додати до форми заголовок з описом пропозиції, індивідуальне оформлення і  налаштування полів (параметри заповнення, підказки, антиспам і т.д.).

Детально про налаштування CRM-форми ми написали тут https://businessinside.com.ua/base/crm-forma-v-bitriks24

Наразі хочемо поговорити про практичне застосування форм і їх ефективнiсть.

Чим корисні CRM-форми Бітрікс24

CRM-форми Бітрікс24 зручні тим, що за їх допомогою ви можете легко налаштувати передачу заявок в CRM-систему. Для того, щоб в базу лiдiв потрапив лід з необхідними характеристиками і контактними даними, задайте в формі потрібні параметри: встановіть необхідні поля, оберіть сутність, в яку збережеться заявка, призначте відповідальних осіб і черговість, вкажіть джерело ліда.


Поля CRM-форми. Для своїх завдань ви можете налаштувати різні поля, тут представлені найбільш популярні.
Налаштування CRM-форми Бітрікс24

Як бачите, інтерфейс налаштувань форми простий і зрозумілий. Разом з формою в лід передасться канал залучення потенційного клієнта, якщо ви використовуєте UTM-мітки, вони відобразяться в системі. Це можливості для відстеження наскрізної аналітики і аналізу ефективності маркетингу: від джерела до окремого оголошення.

Так ви зможете бачити джерела залучення ліда, через UTM-мітки, на даному прикладі ми бачимо джерело до рівня кампанії. Залежно від налаштованих міток, можна побачити глибину до оголошення або окремого креативу.

Форму можна використовувати у якості самостійної посадкової сторінки або в інтеграції з сайтом.

Для окремої посадкової сторінки-форми можна створити відповідний дизайн, встановити фонове зображення, задати схему колірного оформлення. Таким чином ваша форма стає не тільки інформативною, але і презентабельною.

Приклад індивідуального оформлення CRM-форми.

Форму можна інтегрувати як з сайтом, так і з рекламними сервісами.
Для того, щоб зв’язати CRM-форму з Facebook профілем, натисніть кнопку РЕКЛАМА В FACEBOOK в налаштуваннях форми.

Як зв’язати CRM-форму Бітрікс24 з рекламним кабінетом Facebook

В налаштуваннях вкажіть сторінку Facebook, з якої потрібно зв’язати форму і мову. Назва та посилання сформуються автоматично.

Налаштування інтеграції CRM-форми з Facebook

Важливий момент!
Після того, як ви пов’язуєте форму з рекламним кабінетом Facebook, ви не зможете вносити зміни в зміст і налаштування форми. Тому варто робити це, коли форма повністю налаштована. Або необхідно буде перепідключити її, при виникненні правок.

Зовнішній вигляд форми при відкритті з реклами Facebook відрізняється від налаштованої.
Зверху буде зображення поста, а нижче опис на білому тлі.

Приклад відображення форми в Facebook

Також CRM-форми Бітрікс24 зручно використовувати в якості посадкових сторінок для проведення акцій, для закриття на цільову дію через розсилки та інші маркетингові інструменти.

Ефективність CRM-форм

Що стосується ефективності, варто протестувати CRM-форму щодо інших посадочних сторінок. Найчастіше форма показує більш високу конверсію, але це дуже індивідуально, залежить від ніші та умов проведення РК (рекламної кампанії).

Переваги форми перед іншими видами посадочних сторінок:

  • Можливість швидко створювати і тестувати різні посили в рамках однієї РК;
  • Для налаштування форми не потрібна експертиза програміста;
  • Форма передає в CRM всі необхідні дані і систематизує ліди за заданими ознаками.
  • При роботі форм через Facebook, спрацьовує функція автозаповнення – дані користувача автоматично підтягуються в поля. Не потрібно робити додаткових дій, і це підвищує конверсію. Зворотний бік – якість лідів може бути трохи нижчою, ніж при роботі з повноцінною сторінкою. Тут необхідно проводити аналіз і прораховувати кінцеву вартість залучення клієнта, щоб виявити найбільш ефективний метод.
  • Форма – це найбільш швидкий спосіб зрозуміти суть пропозиції компанії, тому він зручний для користувачів.

З недоліків: при роботі з формою в якості самостійної сторінки, ви не зможете розписати кілька блоків інформації, як на лендінгу або докладно описати свої кейси, продукцію, історію компанії. Тут передбачений короткий і чіткий формат.

Для того, щоб все-таки дати користувачам максимум інформації, і при цьому зберегти високий рівень конверсії, використовуйте комбінований метод – CRM-форма з перенаправленням на сайт або основну сторінку рекламованого продукту/послуги.

Налаштування редиректів після взаємодії з CRM-формою Бітрікс24

Сенс наступний: ви вказуєте сторінку, на яку користувач потрапить при вдалому надсиланню заявки. Редирект після невдалого відправлення форми потрібно ставити за ситуацією, він може відвести користувача від цільової дії.

Таким чином – ви отримуєте заявку, а також поінформованого потенційного клієнта, який міг ознайомитися докладніше з вашою пропозицією і компанією.

Ще один популярний варіант – це інтеграція форми з сайтом.
Додайте форму на сайті за допомогою таких дій:

  • Додати форму окремим блоком сторінки.
  • Налаштувати віджет відкриття форми (клік по кнопці або посиланням).
  • Встановити показ форми у спливаючому вікні.

    Для того, щоб інтегрувати форму в сайт, скористайтеся скриптом, який виводиться в налаштуваннях форми. Для кожного варіанту – свій окремий код. Встановіть правила відображення форми і скопіюйте код.
Інтеграція CRM-форми з сайтом.

Щоб встановити цей код, його необхідно віддати адміністратору сайту, програмісту, або розмістити самостійно.

Підводячи підсумки, слід сказати, що CRM-форма Бітрікс24 – може бути ефективною альтернативою основним сторінкам сайту.
Форми дозволяють налаштовувати лідогенерацію, якщо у вас поки немає сайту або повноцінної сторінки бренду в соц. мережах. Вже зараз ви маєте можливість отримувати замовлення і генерувати прибуток в розвиток проекту.
Форми дозволяють проводити A/B тестування і знаходити максимально ефективні рішення. І найголовніше, CRM-форма Бітрікс24 – це спосіб отримувати лідiв відразу в CRM-систему, правильно сегментувати ліди та угоди, і працювати з ними впорядковано.

Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Ми знаємо, де ви втрачаєте гроші! Як правильно працювати з відмовами?
Сьогодні я хотів би поговорити про те, як правильно працювати з відмовами. Відмови в бізнесі бувають на двох рівнях. Перший — це весь трафік, який не перетворюється на ліди через рекламні активності. Ви сплачуєте за цільового споживача, він приходить на ваш сайт або паблік в соцмережі, але йде, так і не конвертуючись в лід.
Теги:
Навчання
Клієнт готовий або ввічливо відмовляє?
Постійно стикаюся з тим, що навіть досвідчені продавці плутають готовність купити і ввічливу відмову потенційного клієнта. Вам доводилося чути: дякую, я подумаю; добре, надішліть мені інформацію, коли ми будемо готові, дамо знати і інші фрази, які на перший погляд сигналізують про готовність купити. Особливо надихає, коли людина говорить: мені все сподобалося, чудовий продукт; дякую, будемо думати; якщо будемо купувати, то у вас або щось в цьому ж роді.
Теги:
Продажі
Як знайти крутого продавця?
Продажі — ключовий вид діяльності будь-якого бізнесу, навіть якщо відповідальність за збут лежить на дистриб'юторах. Що б ви не робили яким би гарним не був продукт, хтось повинен його продати.
Теги:
Відділ продажів
Дмитро Моцьо. Розуміння своєї цільової аудиторії
Сегодня поговорим о важном аспекте для бизнеса — понимании своей целевой аудитории. Очень многие утверждают, что они знают свою ЦА. Но на самом деле их представление строится на предыдущей коммуникации и знании нынешних клиентов. Не всегда это те клиенты, о которых мечтает компания.
Теги:
Навчання
Про довгострокові продажі і побудову відносин в бізнесі
Всі ми розуміємо, що продажі — це стосунки. Багато хто вже засвоїв, що довгостроково люди об'єднуються навколо цінностей. Згадайте людей з життя або клієнтів, які йдуть поряд з вами, незалежно від ваших помилок або збільшення цін на продукти або послуги.
Теги:
Продажі
Натхнення від роботи чи натхнення для роботи?
Всі ми знаємо, що робота повинна надихати. Багато хто розповідає, що не може щось зробити через те, що немає натхнення. На мій погляд ми часто плутаємо, що головне: курка або яйце.
Теги:
Навчання
Як IP-телефонія допомагає в відділі продажів?
Технології рухаються вперед і вже немає сенсу ставити питання – чи потрібно переходити на віртуальну АТС? Потрібно тільки вирішити, як і коли це краще зробити.
Теги:
Інтеграції
4 інструменти Бітрікс24 для прийняття вірних рішень
У Бітрікс24 є арсенал інструментів, які допомагають власникам бізнесу бачити глибше процеси компанії, і на основі цього приймати вірні рішення.
Теги:
Продажі
Нуждается ли ваша компания в CRM-системе?
Независимо от того, как мы воспринимаем новые тенденции, рано или поздно нам придется успевать за рынком. Поэтому давайте разберемся, по каким признакам жизни компании можно судить о необходимости внедрения CRM.
Теги:
Навчання
Бізнес-процеси для якісної обробки лідів і управління операціями.
На основі переданих в CRM даних про ліди ви можете отримати автоматичну оцінку якості ліда, рівень готовності до угоди або його платоспроможність.
Теги:
Навчання
1
10
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      26 Січня, Вт
      16:00
      Online
      Слідкуйте за подією в:
      free
      Семінар
      Зареєструватися

        + 5
        учасників планують відвідати
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Про спікера
        Принципи роботи CRM 100 из 100%
        Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
        Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
        Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
        Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
        Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
        Про що поговоримо?
        Про що поговоримо?
        Про спікера
        Дмитро Моцьо
        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
        Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем. Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
        Про спікера
        Більше 50 побудованих відділів продажу
        120 маркетингових проєктів
        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
        Принципи роботи CRM 100 из 100%
        Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
        Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
        Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
        Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
        Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
        4 Лютого, Чт
        16:00
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 11
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Вы научитесь
          Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
          Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Вы научитесь
          Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
          Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
          11 Лютого, Чт
          10:00
          Online
          Слідкуйте за подією в:
          Онлайн курс
          Подробнее

            + 9
            собираются пройти курс
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Вы научитесь
            Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
            Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
            Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
            Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
            Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
            Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
            Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
            14 Січня, Чт
            16:00
            Online
            Слідкуйте за подією в:
            Семінар
            Зареєструватися

              + 5
              учасників планують відвідати
              Дмитро Моцьо
              Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
              Більше 50 побудованих відділів продажу
              120 маркетингових проєктів
              Більше 200 найманих працівників відділів продажу
              Про спікера
              Принципи роботи CRM 100 из 100%
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
              Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
              Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
              Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
              Про що поговоримо?
              Про що поговоримо?
              Про спікера
              Дмитро Моцьо
              Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
              Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем. Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
              Про спікера
              Більше 50 побудованих відділів продажу
              120 маркетингових проєктів
              Більше 200 найманих працівників відділів продажу
              Принципи роботи CRM 100 из 100%
              Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
              Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
              Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
              Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
              Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
              5 Січня, Вт
              16:00
              Online
              Слідкуйте за подією в:
              Семінар
              Зареєструватися

                + 5
                учасників планують відвідати
                Дмитро Моцьо
                Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                Більше 50 побудованих відділів продажу
                120 маркетингових проєктів
                Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                Про спікера
                Принципи роботи CRM 100 из 100%
                Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
                Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
                Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
                Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
                Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
                Про що поговоримо?
                Про що поговоримо?
                Про спікера
                Дмитро Моцьо
                Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем. Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
                Про спікера
                Більше 50 побудованих відділів продажу
                120 маркетингових проєктів
                Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                Принципи роботи CRM 100 из 100%
                Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
                Типи CRM-систем. Як обрати відповідну? 80 из 100%
                Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні? 100 из 100%
                Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою? 80 из 100%
                Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
                17 Грудня, Чт
                15:00
                Слідкуйте за подією в:
                Семінар
                Зареєструватися

                  + 25
                  +25 осiб вже йдуть на цю подію
                  Ирина Белоносова
                  Ірина Белоносова
                  Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                  Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                  Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                  Про спікера
                  Дмитро Моцьо
                  Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                  Більше 50 побудованих відділів продажу
                  120 маркетингових проєктів
                  Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                  Про спікера
                  Вы научитесь
                  Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM 100 из 100%
                  Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM 100 из 100%
                  Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню 90 из 100%
                  Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM 100 из 100%
                  Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю 90 из 100%
                  Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів 100 из 100%
                  Чому ви навчитеся?
                  Чому ви навчитеся?
                  Про спікера
                  Ирина Белоносова
                  Ірина Белоносова
                  Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
                  Про спікера
                  Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                  Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                  Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                  Дмитро Моцьо
                  Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                  В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
                  Про спікера
                  Більше 50 побудованих відділів продажу
                  120 маркетингових проєктів
                  Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                  Вы научитесь
                  Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM 100 из 100%
                  Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM 100 из 100%
                  Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню 90 из 100%
                  Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM 100 из 100%
                  Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю 90 из 100%
                  Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів 100 из 100%
                  24 Листопада, Вт
                  17:00
                  Online
                  Слідкуйте за подією в:
                  Онлайн курс
                  Дізнатись детальніше

                    + 23
                    компанії вже йдуть на цю подію
                    Дмитро Моцьо
                    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                    Більше 50 побудованих відділів продажу
                    120 маркетингових проєктів
                    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                    Про спікера
                    Вы научитесь
                    Створення стратегії продажів у вашій ніші 100 из 100%
                    Структура системи відділу продажів 90 из 100%
                    Створення ефективного процесу продажів 80 из 100%
                    Визначення вузьких місць у розвитку відділу продажів 70 из 100%
                    Ефективне управління відділом продажів 80 из 100%
                    Інструменти розвитку відділом продажів 90 из 100%
                    Чому ви навчитеся?
                    Чому ви навчитеся?
                    Про спікера
                    Дмитро Моцьо
                    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                    Хочемо ми чути про карантин чи ні - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям взлетів. Але для більшої частини стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама подорожчала. На перше місце виходить ефективність роботи команди з продажу. Це коли керівник може чітко відповісти на питання: де вузькі місця, як підвищити ефективність роботи менеджерів і як зробити досягнення результату максимально швидким. І тут мені є чим з вами поділитися.
                    Про спікера
                    Більше 50 побудованих відділів продажу
                    120 маркетингових проєктів
                    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                    Вы научитесь
                    Створення стратегії продажів у вашій ніші 100 из 100%
                    Структура системи відділу продажів 90 из 100%
                    Створення ефективного процесу продажів 80 из 100%
                    Визначення вузьких місць у розвитку відділу продажів 70 из 100%
                    Ефективне управління відділом продажів 80 из 100%
                    Інструменти розвитку відділом продажів 90 из 100%
                    24 Листопада, Вт
                    10:00
                    Online
                    Слідкуйте за подією в:
                    Онлайн курс
                    Подробнее

                      + 9
                      собираются пройти курс
                      Ирина Белоносова
                      Ірина Белоносова
                      Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                      Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                      Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                      Про спікера
                      Вы научитесь
                      Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
                      Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
                      Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
                      Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
                      Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
                      Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
                      Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
                      Чому ви навчитеся?
                      Чому ви навчитеся?
                      Про спікера
                      Ирина Белоносова
                      Ірина Белоносова
                      CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
                      Про спікера
                      Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                      Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                      Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                      Вы научитесь
                      Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
                      Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
                      Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
                      Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
                      Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
                      Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
                      Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
                      6 Жовтня, Вт
                      17:00 - 18:30
                      Online
                      Слідкуйте за подією в:
                      free
                      Онлайн-вебінар
                      Зареєструватися безкоштовно

                        + 17
                        +17 осiб вже йдуть на цю подію
                        Дмитро Моцьо
                        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                        Більше 50 побудованих відділів продажу
                        120 маркетингових проєктів
                        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                        Про спікера
                        Вы научитесь
                        Стандартизувати процеси 100 из 100%
                        Формувати систему KPI 100 из 100%
                        Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                        Систематизувати контроль 100 из 100%
                        Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                        Оптимізувати звітність 100 из 100%
                        Чому ви навчитеся?
                        Чому ви навчитеся?
                        Про спікера
                        Дмитро Моцьо
                        Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                        Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
                        Про спікера
                        Більше 50 побудованих відділів продажу
                        120 маркетингових проєктів
                        Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                        Вы научитесь
                        Стандартизувати процеси 100 из 100%
                        Формувати систему KPI 100 из 100%
                        Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                        Систематизувати контроль 100 из 100%
                        Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                        Оптимізувати звітність 100 из 100%
                        29 Вересня, Вт
                        17:00 - 18:30
                        Online
                        Слідкуйте за подією в:
                        free
                        Онлайн-вебінар
                        Зареєструватися

                          + 11
                          учасників планують відвідати
                          Дмитро Моцьо
                          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                          Більше 50 побудованих відділів продажу
                          120 маркетингових проєктів
                          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                          Про спікера
                          Вы научитесь
                          Вибудовувати структуру KPI і метрик ефективності 100 из 100%
                          Управляти мотивацією колективу 100 из 100%
                          Автоматизувати контроль роботи менеджерів 80 из 100%
                          Визначати сильні сторони співробітників і ставити на потрібні ролі 100 из 100%
                          Прогнозувати результати продажів 80 из 100%
                          Планувати і досягати зростання з продажу 100 из 100%
                          Чому ви навчитеся?
                          Чому ви навчитеся?
                          Про спікера
                          Дмитро Моцьо
                          Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                          В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. Я поділюся з вами досвідом і відповім на наступні питання: що потрібно робити ефективному Керівнику відділу продажів і що не потрібно, як вибудовувати управлінський ритм і досягати високих результатів в команді, якою має бути організаційна структура комерційного відділу і як зрозуміти, кого звільнити, а кого перевести на іншу роль. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, так як ще не знайшли таку людину - я поділюся з вами, порадами де його взяти і як розпізнати потенціал ефективного управлінця, і які люди точно не зможуть ними стати. Вебінар практичний, тому кожен піде з певним результатом і планом дій із захоплення свого ринку.
                          Про спікера
                          Більше 50 побудованих відділів продажу
                          120 маркетингових проєктів
                          Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                          Вы научитесь
                          Вибудовувати структуру KPI і метрик ефективності 100 из 100%
                          Управляти мотивацією колективу 100 из 100%
                          Автоматизувати контроль роботи менеджерів 80 из 100%
                          Визначати сильні сторони співробітників і ставити на потрібні ролі 100 из 100%
                          Прогнозувати результати продажів 80 из 100%
                          Планувати і досягати зростання з продажу 100 из 100%
                          10 Вересня, Чт
                          17:00 - 19:00
                          Online
                          Слідкуйте за подією в:
                          free
                          Онлайн-вебінар
                          Записаться бесплатно

                            + 15
                            человек уже идут на это событие
                            Сергій Зеленський
                            Head of CRM в Business Inside
                            Досвід роботи з різними CRM: Бітрікс24, amoCRM і Creatio від Террасофт
                            Навички роботи з бізнес процесами
                            Досвід навчання компаній впровадженню і налаштуванню CRM
                            Про спікера
                            Які функції Бітрікс24 ефективні для розвитку аграрного підприємства 100 из 100%
                            Як сегментувати базу клієнтів за допомогою CRM і посилити ефективність продажів 80 из 100%
                            Як налаштувати автоматизовану роботу з документами 70 из 100%
                            Як централізувати управління декількома територіально віддаленими філіями 80 из 100%
                            Як забезпечити контроль виконання завдань і продуктивності відділів 100 из 100%
                            Досвід впровадження Бітрікс24 компаній з ніші АПК 100 из 100%
                            Чому ви навчитеся?
                            Чому ви навчитеся?
                            Про спікера
                            Сергій Зеленський
                            Head of CRM в Business Inside
                            Застосування CRM і автоматизація процесів кардинально змінює ситуацію в бізнесі: керівники отримують ефективний інструмент управління, менеджери виходять на більш стабільні показники, команда в цілому починає показувати високу продуктивність. Ці результати вже отримали наші клієнти, що впровадили CRM для свого бізнесу. Як конкретно це працює і за допомогою якого функціоналу можна поліпшити результат роботи команди, я розповім на вебінарі.
                            Про спікера
                            Досвід роботи з різними CRM: Бітрікс24, amoCRM і Creatio від Террасофт
                            Навички роботи з бізнес процесами
                            Досвід навчання компаній впровадженню і налаштуванню CRM
                            Які функції Бітрікс24 ефективні для розвитку аграрного підприємства 100 из 100%
                            Як сегментувати базу клієнтів за допомогою CRM і посилити ефективність продажів 80 из 100%
                            Як налаштувати автоматизовану роботу з документами 70 из 100%
                            Як централізувати управління декількома територіально віддаленими філіями 80 из 100%
                            Як забезпечити контроль виконання завдань і продуктивності відділів 100 из 100%
                            Досвід впровадження Бітрікс24 компаній з ніші АПК 100 из 100%
                            8 Вересня, Вт
                            Online
                            Слідкуйте за подією в:
                            Онлайн курс
                            Подробнее

                              + 22
                              собираются пройти курс
                              Ирина Белоносова
                              Ірина Белоносова
                              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                              Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                              Про спікера
                              Вы научитесь
                              Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
                              Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
                              Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
                              Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
                              Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
                              Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
                              Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
                              Чому ви навчитеся?
                              Чому ви навчитеся?
                              Про спікера
                              Ирина Белоносова
                              Ірина Белоносова
                              CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
                              Про спікера
                              Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
                              Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
                              Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
                              Вы научитесь
                              Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами 100 из 100%
                              Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM 100 из 100%
                              Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод 100 из 100%
                              Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками 100 из 100%
                              Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24 100 из 100%
                              Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам 100 из 100%
                              Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів 100 из 100%
                              8 Вересня, Вт
                              17:00 - 19:00
                              Online
                              Слідкуйте за подією в:
                              free
                              Онлайн-вебінар
                              Зареєструватися

                                + 26
                                керівників і власників взяли участь
                                Дмитро Моцьо
                                Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                Більше 50 побудованих відділів продажу
                                120 маркетингових проєктів
                                Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                Про спікера
                                Вы научитесь
                                Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                Формувати систему KPI 100 из 100%
                                Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                Систематизувати контроль 100 из 100%
                                Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                Чому ви навчитеся?
                                Чому ви навчитеся?
                                Про спікера
                                Дмитро Моцьо
                                Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
                                Про спікера
                                Більше 50 побудованих відділів продажу
                                120 маркетингових проєктів
                                Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                Вы научитесь
                                Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                Формувати систему KPI 100 из 100%
                                Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                Систематизувати контроль 100 из 100%
                                Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                26 Серпня, Ср
                                19:00 - 20:30
                                Online
                                Слідкуйте за подією в:
                                free
                                Онлайн-вебінар
                                Детальніше

                                  + 38
                                  захід вже пройшов, 38 осiб відвідали подію
                                  Дмитро Моцьо
                                  Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                  Більше 50 побудованих відділів продажу
                                  120 маркетингових проєктів
                                  Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                  Про спікера
                                  Вы научитесь
                                  Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                  Формувати систему KPI 100 из 100%
                                  Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                  Систематизувати контроль 100 из 100%
                                  Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                  Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                  Чому ви навчитеся?
                                  Чому ви навчитеся?
                                  Про спікера
                                  Дмитро Моцьо
                                  Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                  Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
                                  Про спікера
                                  Більше 50 побудованих відділів продажу
                                  120 маркетингових проєктів
                                  Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                  Вы научитесь
                                  Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                  Формувати систему KPI 100 из 100%
                                  Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                  Систематизувати контроль 100 из 100%
                                  Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                  Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                  17 Серпня, Пн
                                  17:00 - 19:00
                                  Online
                                  Слідкуйте за подією в:
                                  free
                                  Онлайн-вебінар
                                  Подробнее

                                    + 25
                                    человек посетили событие
                                    Дмитро Моцьо
                                    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                    Більше 50 побудованих відділів продажу
                                    120 маркетингових проєктів
                                    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                    Про спікера
                                    Вы научитесь
                                    Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                    Формувати систему KPI 100 из 100%
                                    Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                    Систематизувати контроль 100 из 100%
                                    Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                    Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                    Чому ви навчитеся?
                                    Чому ви навчитеся?
                                    Про спікера
                                    Дмитро Моцьо
                                    Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
                                    Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
                                    Про спікера
                                    Більше 50 побудованих відділів продажу
                                    120 маркетингових проєктів
                                    Більше 200 найманих працівників відділів продажу
                                    Вы научитесь
                                    Стандартизувати процеси 100 из 100%
                                    Формувати систему KPI 100 из 100%
                                    Автоматизувати воронки продажів 80 из 100%
                                    Систематизувати контроль 100 из 100%
                                    Аналізувати роботу менеджерів 80 из 100%
                                    Оптимізувати звітність 100 из 100%
                                    Розвивайся
                                    + 234