Бувають випадки, коли на робочий телефон або пошту надходять розсилки або звернення особистого характеру. Для тих, у кого на підставі дзвінків і листів формуються ліди, важливо мати змогу вилючати такі комунікації з CRM-системи. Це можна зробити завдяки функції «список виключень», яка дозволяє зберігати тільки актуальні дані.
Щоб сформувати список виключень з номерів телефонів або email адрес, перейдіть до розділу CRM – Налаштування – Інше – Список виключень.
Натисніть на кнопку «Додати список» і в стовпчик перелічить контакти, які не будуть потрапляти до CRM, там же після крапки з комою можна написати короткий коментар.
Після збереження даних ці номери перестануть потрапляти до CRM.
Дзвінки і листи при цьому не блокуються, вони як і раніше будуть відображатися в поштовій скриньці і статистиці дзвінків.
Оскільки номери зі списку виключень не перевіряються по базі CRM, то при дзвінку ви побачите напис «Невідомий відвідувач».
Дозволити співробітникам редагувати список виключень можна в налаштуваннях прав доступу до CRM.