icon-arrow icon-arrow-long icon-avatar icon-bag icon-check icon-close icon-cloud icon-facebook icon-instagram icon-letter icon-marker icon-percent icon-phone icon-play icon-quote icon-repair icon-tag icon-telegram icon-youtube icon-loading icon-search icon-time icon-tooltip icon-fire icon-money icon-clock icon-lightning icon-video-conf icon-task icon-filter icon-employees icon-dollar icon-document icon-chat icon-calendar icon-offline icon-star icon-facebook-messenger icon-heart icon-team icon-like icon-plus
ua ru
067 468 22 36 067 468 22 36
044 300 28 42 044 300 28 42
Консультація

Об’єднання угод в Бітрікс24

Часто виникає потреба об’єднати ліди і угоди, щоб вони не дублювалися. Для того, щоб це зробити, перейдіть в розділ CRM – Ліди / Угоди, оберіть режим відображення списком, відзначте необхідні пункти і натисніть «Об’єднати».

Вкажіть, яка з угод буде головною карткою при групуванні.

Тут ви можете побачити, які з полів об’єднуються і обрати ті з них, які виявляться в підсумковій картці.

Після цього з’явиться сповіщення про кількість об’єднаних угод.

Бітрікс24
Кращі статті та важливі новини в зручному форматі.
Ще статті
Лічильники в CRM Бітрікс24

Лічильники служать для того, щоб менеджер міг обробити всю інформацію і не забути про важливі справи. Вони показують заплановані завдання на сьогодні по лідах, угодах, контактах і компаніях. Враховуються тільки ті, в яких співробітник призначений відповідальним. Завдання менеджера – обнулити ці лічильники. Якщо немає потреби в лічильниках, які показують незаплановані справи, їх можна відключити, зайшовши […]

Теги:
CRM Лічильники
Налаштування сповіщень в Бітрікс24

Перейти в налаштування сповіщень можна кількома способами: Обрати відповідний пункт меню, натиснувши на ПІБ вашого профілю. Натиснути на шестірню у відкритому окні чатів або в центрі сповіщень. Налаштувати їх можна як в desktop версії додатку, так і на мобільному телефоні. В налаштуваннях телефону необхідно, щоб для додатку Бітрікс24 було дозволене відправлення push-сповіщень. 

Теги:
Сповіщення
Списки виключень в Бітрікс24

Бувають випадки, коли на робочий телефон або пошту надходять розсилки або звернення особистого характеру. Для тих, у кого на підставі дзвінків і листів формуються ліди, важливо мати змогу вилючати такі комунікації з CRM-системи. Це можна зробити завдяки функції «список виключень», яка дозволяє зберігати тільки актуальні дані. Щоб сформувати список виключень з номерів телефонів або email […]

Теги:
Список исключений
Підключення Google календаря до Бітрікс24

Для підключення необхідно надати дозвіл небезпечним додаткам в акаунті Google. Для цього необхідно перейти за посиланнями нижче з-під акаунта, до якого підключений календар.https://myaccount.google.com/lesssecureappshttps://accounts.google.com/DisplayUnlockCaptcha Дозволи підключення в акаунті Google Далі зайдіть в налаштування календаря Бітрікс24 Налаштування Календаря в Бітрікс24 Виберіть пункт “Налаштувати зовнішні календарі (CalDAV)” Пункт “Налаштувати зовнішні календарі (CalDAV)” Введіть наступні параметри Адреса CalDav – […]

Теги:
Google-services
Налаштування напрямків і стадій угод в Бітрікс24

Угода – це результат роботи з клієнтом, який надалі перетікає в продаж товару або послуги. В процесі роботи з угодою, вона переміщається по стадіях. Є 2 основних види відображень угод – канбан і список.  Відображення стадій угод в режимі канбан. Вигляд в режимі списку. Відредагувати або додати стадії можна на самій сторінці роботи з угодами […]

Теги:
Воронки продажів Напрямки угод Угоди
Відкриті лінії в Бітрікс24

Відкриті ліні служать для того, щоб вся інформація від клієнтів, яку вони вам пишуть, потрапляла в Бітрікс24. За допомогою налаштувань відкритих ліній можна розподіляти повідомлення між менеджерами. Для створення і налаштування відкритих ліній необхідно перейти в “Контакт-центр”, а потім натиснути на канал, який потрібно підключити. У вікні, що з’явилося, можна налаштувати існуючі відкриті лінії або […]

Теги:
Відкриті лінії
Історія CRM в Бітрікс24

В деяких випадках є необхідність переглянути історію в CRM. Наприклад, керівник може побачити які дії виконували співробітники. На сторінці показані будь-які зміни, що відбулися в системі. Для цього перейдіть в CRM – Історія Кожна подія містить таку інформацію: Точну дату Тип сутності Назву сутності  Співробітника Дію і її опис Якщо історія надто велика, ви можете […]

Теги:
Історія дій
Підключення пошти Gmail до Бітрікс24

Работая в Битрикс24 у вас есть возможность писать письма клиентам и читать их ответы прямо в карточке Сделки или контакта, подключив свой почтовый ящик к системе.

Теги:
Gmail Пошта
Права доступу до CRM в Бітрікс24

Співробітникам або групам користувачів Бітрікс24 може бути наданий різноманітний доступ до даних CRM залежно від налаштованих прав доступу. Щоб їх змінити, перейдіть в CRM – Налаштування – Права – Права доступу. Спочатку необхідно створити або відредагувати список ролей, а потім призначити їх співробітникам. Тепер перейдіть до налаштувань прав доступу. В лівому стовпці знаходяться сутності CRM […]

Теги:
Доступ Права Роли
1
9
Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту:

    Виберіть потрібне:

    Рассчитать стоимость внедрения CRM
    Найближчі події Business Inside
    Дізнаватися про нові події першим

      + 234
      взяли участь в подіях 2019
      Запис
      Слідкуйте за подією в:
      free
      Семінар
      Запросити відеозапис

        + 5
        учасників планують відвідати
        Ірина Бєлоносова
        Ірина Бєлоносова
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
        Про спікера
        Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
        Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів 100 из 100%
        Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів 90 из 100%
        Можливості управління базою клієнтів 100 из 100%
        Робота з функціоналом СRM 100 из 100%
        Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
        Про що поговоримо?
        Про що поговоримо?
        Про спікера
        Ірина Бєлоносова
        Ірина Бєлоносова
        Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
        Про спікера
        Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
        Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
        Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
        Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи 100 из 100%
        Інструменти Бітрікс24 для управління командою та підвищення продажів 100 из 100%
        Кейси роботи СRM в напрямку продажу товарів 90 из 100%
        Можливості управління базою клієнтів 100 из 100%
        Робота з функціоналом СRM 100 из 100%
        Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат? 100 из 100%
        11 Березня, Чт
        16:00
        Online
        Слідкуйте за подією в:
        Курс марафон
        Зареєструватися

          + 11
          учасників планують відвідати
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Про спікера
          Вы научитесь
          Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
          Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
          Чому ви навчитеся?
          Чому ви навчитеся?
          Про спікера
          Ірина Бєлоносова
          Ірина Бєлоносова
          Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
          Про спікера
          Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
          Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
          Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
          Вы научитесь
          Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24 100 из 100%
          Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу 100 из 100%
          Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати 80 из 100%
          Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній 100 из 100%
          24 Березня, Ср
          15:00
          Слідкуйте за подією в:
          Семінар
          Зареєструватися

            + 25
            +25 осiб вже йдуть на цю подію
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Про спікера
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Про спікера
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM 100 из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM 100 из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню 90 из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM 100 из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю 90 из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів 100 из 100%
            Чому ви навчитеся?
            Чому ви навчитеся?
            Про спікера
            Ирина Белоносова
            Ірина Белоносова
            Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність. За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%! І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи. Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
            Про спікера
            Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
            Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
            Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
            Дмитро Моцьо
            Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
            В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
            Про спікера
            Більше 50 побудованих відділів продажу
            120 маркетингових проєктів
            Більше 200 найманих працівників відділів продажу
            Вы научитесь
            Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM 100 из 100%
            Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM 100 из 100%
            Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню 90 из 100%
            Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM 100 из 100%
            Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю 90 из 100%
            Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів 100 из 100%
            Розвивайся
            + 234