Часто виникає потреба об’єднати ліди і угоди, щоб вони не дублювалися. Для того, щоб це зробити, перейдіть в розділ CRM – Ліди / Угоди, оберіть режим відображення списком, відзначте необхідні пункти і натисніть «Об’єднати». Вкажіть, яка з угод буде головною карткою при групуванні. Тут ви можете побачити, які з полів об’єднуються і обрати ті з […]
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Про що поговоримо?
Про що поговоримо?
Про спікера
Дмитро Моцьо
Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем.
Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Принципи роботи CRM100 из 100%
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність.
За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%!
І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. Якраз про впровадження та налаштування CRM Бітрікс24 ми будемо говорити на курсі. В результаті ви отримаєте вже готову до роботи CRM-систему, яку налаштуєте самі. А я буду рада допомогти вам у цьому.
Про спікера
Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
Спеціаліст по налаштуванню і експлуатації Бітрікс24
Вы научитесь
Зареєструєте портал і проведете базові налаштування CRM Бітрікс24100 из 100%
Інтегруєте в CRM телефонію, месенджери, поштові сервіси і віджет зворотного зв'язку100 из 100%
Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати80 из 100%
Навчіться самостійно створювати воронки продажів, налаштовувати етапи угод і міняти їх залежно від завдань бізнесу100 из 100%
Створите групи під нові проекти, навчитеся з ними працювати80 из 100%
Налаштуєте і навчитеся використовувати картки Угод, Контактів і Компаній100 из 100%
CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
Про спікера
Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
Вы научитесь
Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами100 из 100%
Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM100 из 100%
Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод100 из 100%
Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками100 из 100%
Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24100 из 100%
Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам100 из 100%
Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів100 из 100%
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Про що поговоримо?
Про що поговоримо?
Про спікера
Дмитро Моцьо
Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем.
Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Принципи роботи CRM100 из 100%
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Про що поговоримо?
Про що поговоримо?
Про спікера
Дмитро Моцьо
Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
Більшість керівників на сьогоднішній день вже інтуїтивно зрозуміли, що є інструменти для бізнесу, які можуть поліпшити справи в їх компанії. Але в силу новизни - до таких інструментів як CRM-системи, поки є недовіра. Для чого впроваджувати CRM? Які завдання бізнесу допоможе вирішити CRM-система? У яких нішах і типах бізнесу можна застосувати цей інструмент? На даному семінарі ми відповімо на всі гарячі питання про необхідність CRM-систем.
Виділіть всього 2 години, щоб розібратися в специфіці автоматизованої системи роботи з клієнтами, щоб вирішити для себе - потрібно це вам зараз чи ні. Один семінар замінить вам тижні вивчення інформації і допоможе уникнути досвіду проб і помилок.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Принципи роботи CRM100 из 100%
Завдання бізнесу, які можна вирішити за допомогою CRM-системи100 из 100%
Типи CRM-систем. Як обрати відповідну?80 из 100%
Ознаки необхідності CRM: в яких випадках потрібна система, а в яких - ні?100 из 100%
Підводні камені в роботі CRM: чому одні компанії задоволені впровадженням, інші - ні, а треті - взагалі не користуються встановленою системою?80 из 100%
Як спробувати роботу в CRM без великих вкладень і втрат?100 из 100%
Впровадження CRM - один з найефективніших способів оптимізації роботи відділу продажів. Налагоджена CRM допомагає керівнику значно краще керувати і контролювати процеси, а менеджерам - підвищувати якість своєї роботи і продуктивність.
За результатами показників наших клієнтів, зростання ефективності за рік використання CRM (після впровадження) може скласти до 56%!
І, звичайно, важливо, щоб система була максимально адаптована саме під ваш бізнес і сферу діяльності. А це залежить від розуміння керівником функцій і можливостей системи.
Тому даний семінар - унікальне і потрібну подію, спрямоване на формування правильної культури використання CRM і підвищення ефективності від впровадження Бітрікс24.
Про спікера
Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
Дмитро Моцьо
Founder AMP.ua, Business Inside, Builders Club
В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, ви в першу чергу зможете вплинути на результати впровадження CRM в ваш відділ. Семінар практичний, тому кожен піде з результатом і розумінням функціоналу та застосування Бітрікс24 на практиці.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Вы научитесь
Визначати потреби та готовність компанії до впровадження CRM 100 из 100%
Зрозуміти специфіку і коло завдань, які вирішуються за допомогою CRM100 из 100%
Зробити свою команду однодумцями і помічниками по впровадженню90 из 100%
Формувати правила і регламент по ефективній роботі в CRM100 из 100%
Використовувати інструментарій CRM з максимальною продуктивністю90 из 100%
Розуміння моделей оптимізації відділів продажів на основі воронки і звітів100 из 100%
Хочемо ми чути про карантин чи ні - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям взлетів. Але для більшої частини стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама подорожчала. На перше місце виходить ефективність роботи команди з продажу. Це коли керівник може чітко відповісти на питання: де вузькі місця, як підвищити ефективність роботи менеджерів і як зробити досягнення результату максимально швидким. І тут мені є чим з вами поділитися.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Вы научитесь
Створення стратегії продажів у вашій ніші100 из 100%
Структура системи відділу продажів90 из 100%
Створення ефективного процесу продажів80 из 100%
Визначення вузьких місць у розвитку відділу продажів70 из 100%
CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
Про спікера
Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
Вы научитесь
Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами100 из 100%
Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM100 из 100%
Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод100 из 100%
Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками100 из 100%
Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24100 из 100%
Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам100 из 100%
Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів100 из 100%
Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
В рутині повсякденних питань керівнику складно балансувати в багатозадачності і управлінські функції. Для того, щоб ваша праця приносила ефективні результати і ви при цьому не вигоряли, для того, щоб команда могла продуктивно працювати і робити круті результати, необхідно чітко розуміти свою роль і щодня виконувати її на 100%. Я поділюся з вами досвідом і відповім на наступні питання: що потрібно робити ефективному Керівнику відділу продажів і що не потрібно, як вибудовувати управлінський ритм і досягати високих результатів в команді, якою має бути організаційна структура комерційного відділу і як зрозуміти, кого звільнити, а кого перевести на іншу роль. А якщо ви керівник бізнесу, і виконуєте роль Ропа, так як ще не знайшли таку людину - я поділюся з вами, порадами де його взяти і як розпізнати потенціал ефективного управлінця, і які люди точно не зможуть ними стати. Вебінар практичний, тому кожен піде з певним результатом і планом дій із захоплення свого ринку.
Про спікера
Більше 50 побудованих відділів продажу
120 маркетингових проєктів
Більше 200 найманих працівників відділів продажу
Вы научитесь
Вибудовувати структуру KPI і метрик ефективності100 из 100%
Управляти мотивацією колективу100 из 100%
Автоматизувати контроль роботи менеджерів 80 из 100%
Визначати сильні сторони співробітників і ставити на потрібні ролі 100 из 100%
Прогнозувати результати продажів80 из 100%
Планувати і досягати зростання з продажу100 из 100%
Застосування CRM і автоматизація процесів кардинально змінює ситуацію в бізнесі: керівники отримують ефективний інструмент управління, менеджери виходять на більш стабільні показники, команда в цілому починає показувати високу продуктивність.
Ці результати вже отримали наші клієнти, що впровадили CRM для свого бізнесу.
Як конкретно це працює і за допомогою якого функціоналу можна поліпшити результат роботи команди, я розповім на вебінарі.
Про спікера
Досвід роботи з різними CRM: Бітрікс24, amoCRM і Creatio від Террасофт
Навички роботи з бізнес процесами
Досвід навчання компаній впровадженню і налаштуванню CRM
Які функції Бітрікс24 ефективні для розвитку аграрного підприємства100 из 100%
Як сегментувати базу клієнтів за допомогою CRM і посилити ефективність продажів80 из 100%
Як налаштувати автоматизовану роботу з документами70 из 100%
Як централізувати управління декількома територіально віддаленими філіями80 из 100%
Як забезпечити контроль виконання завдань і продуктивності відділів100 из 100%
Досвід впровадження Бітрікс24 компаній з ніші АПК100 из 100%
CRM - ваш надійний помічник у підвищенні якості роботи відділу продажів. Це твердження вірне лише в тому випадку, якщо ви правильно користуєтеся своєю CRM-системою. Багато хто думає, що для того, щоб отримати результат, досить просто вибрати відповідне рішення, оплатити і налаштувати його. Однак, одним з ключових етапів впровадження є навчання співробітників, і саме від того, наскільки добре ваші фахівці оволодіють навичками роботи в системі і буде залежати підсумкова ефективність. Саме про це ми і поговоримо на курсі «Ефективна робота в CRM».
Про спікера
Експерт в галузі планування і налаштування індивідуальних інтеграцій
Провідний спеціаліст із супроводу клієнтів з впровадження CRM.
Спеціаліст по настрйке і експлуатації Бітрікс24
Вы научитесь
Працювати з налагодженою воронкой продажів і угодами100 из 100%
Працювати з call-tracking системою, інтегрованою з CRM100 из 100%
Прогнозувати прибуток від кількості і етапів угод100 из 100%
Працювати з модулем CRM-маркетинг, сегментувати базу, управляти розсилками100 из 100%
Планувати робочий час і управляти календарем Бітрікс24100 из 100%
Здійснювати масові операції по операціях, контактам і лідам100 из 100%
Налаштовувати наскрізну аналітику, проводити звітність, аналізувати успішність процесів100 из 100%
Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!
Хочемо ми чути чи ні про карантин - а його наслідки нікуди не діти. Звичайно, є сфери, де бізнес завдяки останнім подіям злетів. Але для більшої частини з нас стало важче. Споживання стало менше, попит почав падати, реклама дорожче. На перше місце виходить ефективність роботи команди продажів. І це про менеджерів з продажу. Зараз на 1 хорошого кандидата близько 5 пропозицій. Що робити і як мотивувати, коли конкуренти можуть заплатити більше? Як утримувати, щоб не переманили? Давайте приділимо цьому 90 хвилин і намітимо план дій!