Коллтрекінг – це інструмент для відстежування дзвінків з кожного джерела. За його допомогою можна побачити шлях клієнта за прив’язаним номером телефону до рекламної кампанії або джерела.
Існує два види коллтрекінга:
- Статичний. Дозволяє закріпити власний номер телефону для кожного рекламного джерела. Наприклад, до реклами на сайті – один, а на банері – інший. Це надає можливість відстежити яка реклама принесла більше клієнтів.
- Динамічний. Кожен відвідувач сайту бачить унікальний номер телефону. Система сама автоматично робить підміну (підходить тільки для онлайн-реклами).
Бітрікс24 використовує статичний коллтрекінг. Він підходить для малого і середнього бізнесу, а також потребує менших вкладень.
При використанні цього способу можна вручну призначити номери рекламним кампаніям. Для того, щоб прив’язати номер телефону до рекламного джерела, необхідно перейти до розділу Наскрізна аналітика – Коллтрекінг.
Наприклад, налаштуємо один з номерів для Instagram.
Розмістіть номер в профілі Instagram. Коли клієнт звернеться за цим телефоном, інформація про джерело відобразиться в полі «Шлях клієнта в CRM».