В Бітрікс24 зручно працювати з постійними клієнтами. Якщо людина звернулась в вашу компанію повторно, CRM розпізнає її, створить новий лід з приміткою “повторний” і автоматично додасть інформацію про неї, що вже є в системі.
Ви можете додати повторний лід вручну, прикріпивши до нього вже існуючого клієнта.
Якщо з контактом зв’язаний активний лід або угода, повторний лід створений не буде. Новий лист або дзвінок будуть додані до поточного елементу.
Повторні ліди створюються для будь-яких закритих лідів, навіть неякісних. Щоб цього не відбувалося, додайте клієнта до «списку виключень». Для цього перейдіть в CRM – Налаштування – Інше – Список виключень.
Для повторних лідів можна налаштовувати роботів. Наприклад, щоб надіслати подячний лист за те, що клієнт повторно звернувся до вас.
Також ви можете відфільтрувати повторні ліди для подальшої роботи з ними.
Щоб відключити створення поворних лідів, необхідно перейти в CRM – Налаштування – Інше – Інші налаштування і прибрати чекер з пункту «Включити автоматичну реєстрацію повторних продажів».
В такому випадку повторні зверненнся клієнта збережуться в його картці.