В Бітрікс24 є встановлені звіти по лідах, угодах, товарах, справах.
Щоб переглянути звіти або налаштувати їх, необхідно перейти в розділ CRM – Звіти.
Дані в звітах менеджер може бачити виходячи з наданих прав доступу.
Встановлені звіти не можна редагувати. Якщо необхідно внести зміни, скопіюйте звіт, натиснувши на меню поряд з ним, і оберіть пункт «Копіювати».
Дана копія звіту буде доступна для редагування.
Для додавання звіту, необхідно натиснути на кнопку «Додати звіт».
Оберіть з якої сутності будут використовуватися поля.
Вкажіть назву і додайте опис нового звіту.
В полі «звітний період» можна вказати інтервал часу, за який дані будуть включатися в звіт. Угода потрапляє в звіт якщо:
- Вона була створена, змінена або закрита в обраний період.
- Була закрита раніше, але відбулася подія по ній (зателефонував клієнт, написав листа тощо).
- Робота не проводилась, але угода не була закрита.
Приклад угод, які потраплять до звітного періоду.
Далі ви можете додати, видалити або відредагувати стовпці звіту.
Коли поля вже налаштовані, необхідно обрати які фільтри в звіті будуть застосовуватися, їх також можна видаляти або додавати.
У звітах є можливість налаштувати вивід діаграми і вказати співробітників, яким будет доступний цей шаблон для читання.